Tertulias Uciencia 2019

Next Thursday, March 7, there will be the first Tertulia Uciencia of 2019. A fantastic opportunity to learn about the research carried out in our university by the people who work in it every day.

The activity will take place at the Molly Malone’s brewery in Teatinos at 7:30 pm under the title ‘Smart Devices, can we trust them? ‘By researchers Davide Ferraris and Martin Kholar of the NICS Lab of the Department of Languages and Computer Science.

Date: Thursday, March 7
Time: 7:30 p.m.

Place: Molly Malone’s Teatinos Brewery (Louis Pasteur, 9)

We wait for you.

————————————————————————-
El próximo jueves 7 de marzo se habrá la primera Tertulia Uciencia de 2019.  Una oportunidad fantástica para conocer la investigación que se realiza en nuestra universidad de la mano de quienes trabajan en ella a diario.

La actividad tendrá lugar en la Cervecería Molly Malone’s de Teatinos a las 19:30 horas bajo el título Dispositivos inteligentes, ¿podemos confiar en ellos? ’a cargo de los investigadores Davide Ferraris y Martin Kholar del NICS Lab del Departamento de Lenguajes y Ciencias de la Computación.

Fecha: Jueves 7 de marzo
Hora: 19:30 horas

Lugar: Cervecería Molly Malone’s Teatinos (Louis Pasteur, 9)

Os esperamos.